Emu.dk – Digital spørgetime i madkundskab – Arrangementer – GRUNDSKOLE

Emu.dk har udgivet en artikel under søgningen “Digital”. Læs et uddrag af artiklen her og følg linket til kilden herunder.

Denne gang ligger spørgetimen i forlængelse af en digital workshop, hvor Foreningen for Madkundskab og Styrelsen for Undervisning og Kvalitet har inviteret til en digital workshop om det vanskelige i at foretage en helhedsvurdering til prøven i madkundskab.

Til spørgetimen kan du som sædvanligt spørge om alt mellem himmel og jord – bare det vedrører madkundskab – Og ingen spørgsmål er for skøre.

Tonen er som altid uformel og du er velkommen, uanset om du har spørgsmål og kommenterer som opfølgning på den digitale workshop, har andre spørgsmål, eller bare ønsker at være med på en lytter.

Målgruppe

Undervisere, eksaminatorer og censorer, som skal have elever til prøve i madkundskab.

• Tid: Torsdag den 16. maj 2024 kl. 18.00-19.00.

• Sted: Online. Deltagerlink udsendes på mail umiddelbart efter tilmeldingsfrist.

• Pris: Gratis.

• Tilmeldingsfrist: Torsdag den 16. maj kl. 14.00.

• Denne spørgetime afholdes i forlængelse af vores…

Link til kilde

Skriv kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *